Monday 21 November 2016

Hari Inovasi dan Majlis Pelancaran EKSA JUPEM Johor

Hari Inovasi dan Majlis EKSA JUPEM Johor telah berlangsung pada 21 November 2016 di Dewan Iskandar Puteri. Majlis tersebut telah disempurnakan oleh YBrs. Sr Hj Ramli bin Nor, Pengarah Ukur dan Pemetaan Negeri Johor.


Majlis bermula dengan sesi ceramah oleh Encik Hassan bin Sulaimi, Penolong Penguatkuasa SPRM Johor dengan tajuk "Cabaran Penjawat Awam dalam Melaksanakan Tugas Berintegriti Masakini".

Selepas jamuan ringan, program dan aktiviti Inovasi 2016 telah dimulakan dengan Tayangan Montaj Program Inovasi 2016 dan diikuti dengan Taklimat Ringkas Projek KIK JUPEM Johor yang disampaikan oleh Ketua Kumpulan KIK, Encik Fahmi bin Azhari.

Seterusnya, Majlis Pelancaran EKSA JUPEM Johor yang dirasmikan oleh YBrs. PUPN turut diadalah. Majlis seterusnya diikuti dengan Penyampaian Dokumen EKSA oleh Tuan PUPN kepada Ketua Zon.


Majlis diakhiri dengan sesi Penyampaian Anugerah PUPN, Seksyen/Pejabat Ukur Daerah Terbaik, Anugerah dan Hadiah Pertandingan Inovasi serta Penyerahan Rasmi Kenderaan Jabatan kepada Pejabat Ukur Daerah. Majlis tersebut bersurai tepat pada jam 11.30 pagi.

No comments:

Post a Comment